Det var längesen jag log inombords.

Efter en natt med drömmar som stört min sömn, 6,5 timmes arbetspass och hundramiljoner sekunder av dödtid hittade jag ork och lust att ta en sväng till Flen, plocka upp M och åka vidare till B i Mellösa. Därifrån tog vi en tur mot Katrineholm där det blev glasspaus på donken innan vi tillslut hamnade hos Sofia. Där var det minsann inte dött!

Blev tillslut en trevlig kväll/natt med sällskapsspel och härligt sällskap men nu måste jag säga att det känns bra att krypa ner i sängen. Imorgon väntar träning för första gången på alldeles för länge. Ska ta några längder i bassängen med papsen och efter det förhoppningsvis en promenad med S och hunden. Sen vet man aldrig vad som händer..

Over and out,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0