No one said it would be easy.

Det har inte ens gått en månad sedan du lämnade Sverige, lämnade ditt hem. Lämnade mig. Jag skulle göra vad som helst för att krypa upp i din famn, känna värmen från din kropp, njuta av din doft och bara få snudda vid dina läppar.

Jag saknar allt som har med dig att göra. Till och med stunderna då du kittlar mig som mest då jag helst bara vill skjuta dig. Saknar att bara ses för att ta en fika, våra samtal om ingenting i flera timmar medan du jobbar, dina spontana sms som alltid får mitt hjärta att slå dubbla slag, dina fula grimarser som gör dig lite extra charmig. Jag kan fortsätta i en evighet och ingen skulle ändå förstå hur mycket jag saknar dig. Att stå ut med dessa känslor i fem månader till är som tortyr. En behövlig tortyr. Även jag måste förstå att ingenting är vad det en gång var. Men våra minnen kommer alltid vara mitt bevis på att kärlek fanns. På riktigt. Det var DU som gav mig chansen att känna den känslan, därför kommer du också alltid vara den jag saknar mest och alltid vara ägaren till mitt hjärta. Känslan att aldrig behöva använda ord, du bara visste. Jag tror inte de förståelserna finns i varje förhållande, men vi lyckades finna varann. Du och jag. Jag skulle aldrig någonsin byta dig mot någon och vad som än sker kommer jag alltid finnas vid din sida. Som en vän, som en flickvän, som en fiende spelar ingen roll. Du är och kommer alltid vara min kärlek.

Just idag när jag ligger bakis efter gårdagens spontana äventyr saknar jag dom dagarna du tilltalade mig som 'älskling', då du lovade att finnas för mig föralltid, den tiden du älskade mig över allt annat. Du skulle antagligen just nu sitta och må bra över att jag låg och gormade över livet men ändå inte lämna min sida för det var där du alltid ville vara. Det var där du trivdes och jag var den lyckligaste flickan på planeten. Det som gör mest ont är att vi kunde fortfarande levt så om vi tagit vara på det fina vi faktiskt hade istället för att se allt ur ett negativt perspektiv.

Jag vet inte vad ord betyder för dig, men tro mig när jag säger att jag älskar dig. Because I really do.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

<3

2012-11-23 @ 21:42:10
URL: http://jeenniecarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0