Lycklig, trött och väldigt engagerad.

Igår plankade jag mig till Stockholm där jag tog en powerwalk på okända marker för att sällskapa kusinen på jobbet innan vi åkte vidare mot hans lägenhet. Senare mötte jag upp D på Fridhemsplan som fick hålla mig sällskap ända till Stockholms Östra där jag åkte ensam mot Tibble för att möta upp ytterligare en kusin och två till för att gå på Twinight, dvs Twilight: Breaking Dawn part 1&2!

Trots att det blev en lång kväll med skratt, tårar och en inåt helvetes sjukt bra film steg jag upp 04.30 i morse för att genom buss, pendel och tåg ta mig i tid till skolan idag. Observera då att jag inte var nerkrupen i sängen förrän 03.00. Inte nog med det så är jag otroligt engagerad och pluggar på tåget till provet som ska skrivas på eftermiddagen, applåd till mig!

Jag är ändå rätt nöjd med livet just nu så orkar inte ens vara negativ över min sömnbrist eller ett kommande IG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0