vill inte klandra dig, bara saknar den du var.

Ingen skola idag, men inte pga. sjukdom utan för att idag är det praktikdag och jag har ju ingen praktik. Dock så har jag varit på möte på ICA så får hoppas dom ger mig positiva svar i slutet av veckan!

Passade på att övningsköra några timmar med pappa och samtidig ta en lunch i Flen innan vi begav oss hemåt. Börjar gå riktigt bra nu! Blir nog att plugga nu en stund för att fördriva tankarna innan tröttheten tar över. Har inget att måla längre och att bara sitta och vänta på att sakerna jag har beställt ska komma kan ju driva vem som helst till vansinne. Nej, körkortstester, ett glas cola och en glass får stå för min eftermiddag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0