not good enough.

Jag är så himla sämst på att göra sånt jag SKA göra. Har inte ens försökt göra något på min fotouppgift eller läst på till provet imorgon. Inte har jag ringt och kollat om festlokalen kan bokas heller.. Istället har jag övningskört och suttit på trafikskolan hela eftermiddagen. Bitarna börjar falla på plats nu och om man ska vara positiv så kan jag ju göra skolarbeten inatt ändå!

Nu ska jag massera pappa lite sen blir det nog lite piano. Man märker ju vart skolan ligger i min prioteringslista, as far down as possible.


Kommentarer
Postat av: Joy

Men du har faktiskt pluggat till körkortet och det är ju jättebra!! Du har inte bara suttit bort hela dagen framför datorn som jag brukar göra. Du är duktig och körkort är nästan lika viktigt som studierna hihi. Puss darling

2012-03-15 @ 08:29:10
URL: http://joyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0