jag är bara en i mängden.

Idag rånade jag en kamera från skolan och rymde en halvtimme tidigare för att hinna hem säkert. Fick sällskap av Henke i väntan på bussen men även hela vägen till Sparreholm. Så fort jag kom hem bytte jag om och tog mig ut i skogen, kryper i hela mig att bara sitta hemma som ett fån. Nu ikväll kom finaste Jullan och hälsade på, precis vad jag behövde. Kärlek till dig!

Sitter just nu och kollar på BB och bilar på blocket. Ser fram emot ännu en sömnlös natt och vad är då bättre än att plugga lite körkortsteori? Tänkte visa två bilder på en pärla jag hittat, har liiite svårt att släppa taget om den fören jag gett den en chans..


Kommentarer
Postat av: Julia

puss! <3

2012-03-13 @ 18:04:14
Postat av: just a smalltown girl

Massa pussar!!

2012-03-13 @ 21:18:25
URL: http://htt://damnreality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0