every step that I take is another misstake to you.

Skolan var lugn och bestod endast av chill med vänner och film. Slutade tidigare eftersom dom ändrat schemat i idrotten så jag hade inga kläder med mig. Begav mig istället till Strängnäs för att träffa Oskar vilket kändes otroligt skönt. Slutade dock inte lika bra, men efter många om och men så hoppas jag vi lyckats reda ut de mesta.

Umgicks med Joy en stund innan mamma kidnappade mig och vi hämtade upp Sofia och Mario för ännu en fest i huset. Min farbror befinner sig även i trakterna, trevligt. Nu tycker jag dock diskussionerna börjar gå över styr och tröttheten ta över, så bestiger nog sängen istället. Imorgon åker jag och spenderar dagen med min fina, skadade vän Madeleine för att spana in Melodifestivalsfinalen! Blir nog riktigt mysigt, precis vad jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0