dags att börja acceptera.

Jahaja. Natt, illamående och en stor saknad, låter inte värre än någon annan natt på den senaste tiden. Tur att Linus är vaken och håller mig sällskap!

För övrigt så blev min garderob otroligt fräsch, rymlig och prydlig efter en rensning. Nu kan jag se vad jag har för kläder igen haha! Blev sedan duschen innan BB och efter det kröp jag ner i sängen för att kolla the Walking Dead. Sen har jag legat här och raggat på John Blund. Otroligt svårflörtad kille och det verkar som jag får klara mig själv inatt också. Men det ska väl gå bra? I'm a big big girl, in a big big world, it's not a big big thing if you leave me. But I do do feel, that I do do will, miss you much. I miss you much.

Nej, godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0