you make me rise when I fall.

I morse var jag uppe med tuppen för att vinka av mamma och pappa (och för att fira friheten). När dom hade åkt blev det ovanligt segt, men då fördrev jag tiden med lite pianospelande och facebook-häng. Tro det eller ej, men jag tog mig faktiskt i kragen och släpade in 12 säckar med ved också! Har även handplockat med massa strunt som låg framme så nu ser det hyfsat snygg ut i hela huset, det är ju bra med tanke på att det eventuellt kommer hit lite folk ikväll och håller mig sällskap. 

Annars har jag precis tagit mig genom duschen så när jag hittat orken ska jag börja fixa mig. Sakta med säkert! Håller även en tumme på att josefine överkommer sin att-åka-buss-ensam-skräck och tar sig hit!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Josefine

Och det gjorde jag! Kors i taket...

2012-01-15 @ 22:47:39
URL: http://josefinegranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0