start of something new.

Ännu en ledig tisdag har spenderats hemma, mestadels med papsen. Och nu är det bestämt att idag lämnar jag min livsstil bakom mig och vaknar imorgon upp i ett helt nytt liv. Hej då chips, ben&jerry's, läsk, pizza och allt annat onyttigt som alltid lyckas klämma sig in i min vardag. Fr.o.m nu gäller en riklig frukost, lunch och middag bestående av bra mat och mycket sallad och sen långa kvällspromenader med pappa! Det är nu eller aldrig, och NU verkar vara det bättre alternativet.

Så ikväll frossar vi tillsammans, köpt den sista B&J:n och vaniljcolan som jag kommer sakna. Då kanske ni undrar hur det blir med alkoholen och rökningen? No worries, jag kommer fortfarande vara med i dom krokarna. Har en grym 18-årsfest som håller på och planeras för fullt och partybrud kommer jag alltid att vara!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, duktiga du ! Du kommer klara det kanoners :)

2012-02-01 @ 09:23:05
URL: http://lwesterback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0