se upp i backen!

Bloggpaus ett tag, sorry för det men har inte varit på topp den senaste tiden. Skoldagen har idag rent utsagt varit ett helt helvete, men avslutades med många skratt. Blev en tripp till Vilstabacken under idrottslektionen och där visade vi alla att man inte ska leka men hv2b. Visade sig att människor faktiskt kan flyga och att små barn ska passa sig för sånt (nej, jag råkade inte alls köra på en liten pojke). Hade sedan en timmes pratstund med Joy över telefonen och nu är mysoutfiten på. Ska mysa i min ensamhet med Remember Me blandat med chips och godis. Föräldrarna åker på bio så har även huset för mig själv ett tag. 

Kan inte beskriva hur skönt det är med helg, och att jag älskar planerna som är inbokade. Dock utan min underbara pojke, igen, som jag dessutom spenderade pengar på idag. Iår blir det första året som jag faktiskt har någon att dela alla hjärtans dag med, så det är klart man lyxar till det lite.


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0