en kylig vinterkväll.

Dom här senaste dagarna har varit ganska jäktiga, därför bloggen hamnat på sidan av. I torsdags spenderade jag dagen med Joy då vi spelade monopol och Wii, riktigt mysigt (även fast jag hade sämsta rundan på monopol). Åkte sedan hem för att proppa i mig en hel plankstek! Damn, vad gott det var. Senare rullade även pojkvännen in vi myste tillsammans med familjen framför tv:n innan sömnen tog över.

Igår gjorde ingen av oss många knop. Pappa och Oskar gick upp tidigt för att byta avgasrör på ena bilen, men det gick inte så istället hamnade vi återigen framför tv:n där vi sedan satt en stor del utav dagen med film efter film. Vid halv 6 åkte jag och mamma till Gunilla å Janne för att fira Janne. Det var trevligt och jag fick umgås lite med Julia som precis kommit hem från en kryssning (inte alls avundsjuk). Vi varade inte så länge och var strax hemma i soffposition igen.

Så vad står det på schemat idag? Hela dagen har gått och jag har inte gjort någonting förutom att ta mig genom duschen och plocka ner julgranen. Ja, tyckte faktiskt att det var dags. Julen var förra året! Skämt åsido, men nu är den iallafall nerpackad och sängen är bäddad. För en stund sen gav sig Oskar av också. Man blir rätt rastlös att vara här, så jag förstår honom. Själv ska jag nog möblera om i rummet, tända lite ljus och bara ta det lugnt tills min kusin Gustaf kommer och ska få en massage. Verkar inte vara någon som vill gå på bio med mig ikväll, så får väl fortsätta göra det jag är bäst på. Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0