det man inte har i huvudet får man ha på bankkortet.

Idag har jag spenderat 46 kronor på att ta mig hem från skolan. Eftersom jag dom senaste dagarna har åkt bil till och från skolan har busskortet varit oaktuellt och därför legat begravd i fickan på en av alla mina jackor.

Men nu sitter jag iallafall hemma, nyduschad och såklart så är min underbara onepiece på (och lär antagligen vara de ända tills söndag)! Ikväll kommer min bror hem från Småland och hälsar på. Black & White är det som står på menyn blandat med massa prat och allmänt familjemys. Får se om älsklingen trillar in också, men sånt kan man aldrig veta!

Nu ska jag fixa lite i rummet, ser ut som ett bombnedslag (utan överdrifter). 

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0