Back to school.

Första dagen tillbaka i skolan blev otroligt lugn faktiskt. Och det kändes så otroligt skönt att träffa mina flickor igen, speciellt Sandra och Frida! Det bästa var nog när vi fick reda på att hantverkslektionen var "inställd" för att ha individuella samtal med varje elev amgående praktiken som vi har varje tisdag. På de fick jag även sluta tidigare så jag hann med 15.20-bussen hem, vilket ledde till att jag kom hem kvart över fyra istället för halv sex! Och sist men inte minst så fick jag VG som slutbetyg i psykologins A-kurs, lycklig!!

Nu borde jag egentligen göra en naturkunskapsuppgift, men jag orlar inte. Tar istället och kryper ner i sängen för att invänta helgen. En helg utan planer dock, men ändå. The weekends keep me alive

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis gumman! Duktig du :)

2012-01-12 @ 14:22:41
Postat av: just a smalltown girl

tack snygging!

2012-01-12 @ 14:50:29
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh, grattis till skitbra betyg i psykologi fina du!! :D <3

2012-01-15 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0