another tuesday.

Att komma tillbaka från skolan efter helgen var jobbigare än vanligt. Under sista lektionen orkade jag inte fullt ut så lät Oskar och Pontus kidnappa mig till Strängnäs. Där åkte vi, om ni frågar mig, överallt innan vi äntligen hamnade i Stallarholmen och jag fick besöka en efterlängtad toalett. Myste sedan med B&J och marabouchoklad tillsammans med älskling och världens sämsta film, Ligg med mig.

Sovit som en gud har jag gjort, levde knappt när Oskar pussade mig hejdå innan han åkte till skolan i morse. Som vanligt är jag ledig på tisdagar eftersom jag inte har något praktik än. Har spenderat hela förmiddagen ensam och kollat på Warrior, käkat upp resten av B&J'n och längtat efter sällskap! And soon he will be back.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0