den där blicken du ger mig är gammal nu.

Efter en helg på fem dagar kändes det segt att återigen landa i Eskilstuna för en lång skoldag. Dagen startade med att vara fotomodell och avslutades som överjaget i Sandras hjärna. Man blir aldrig förvånad över vad S:t Eskil har att erbjuda! Även fast det är mycket som tynger mina stackars axlar håller jag humöret så högt jag kan. Tyvärr blir det inget ridpass ikväll då min ridlärare har blivit farmor och åkt till sonen för att titta på miraklet. Det är snöstorm, kallt och för mörlt för att promenera så jag drar istället på mig min onepice och försöker ta tag i något från plugghögen. Samhällskunskap, naturkunskap, svenska, hälsopedagogik, psykologi, tema, hantverk: bara att välja och vraka!

Men snart är det lov och då är det nära 18-årsdagen och ett målsnöre mellan mig och körkortet. Förhoppningsvis får jag min nya mobil i veckan och nu har jag äntligen fått tillåtelse att söka praktikplats på sportaffären och ICA, så tisdagarna kanske löser sig tillslut. Har kanske till och med sommarjobbet fixat! Livet är inte dåligt, det gäller bara att hålla tankarna till det positiva.



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0