I may hate you more, but I'll never love you less.

Jag skulle kunna döda länstrafiken för deras ärtor till hjärnor. Idag fick jag ta mig en rejäl promenad på ungefär 8 km för att komma hem. Aldrig varit så glad över att ställa mig i en dusch och jag däckade ganska snabbt i sängen. Känner mig otroligt pigg efter tuppluren och har precis ätit två bitar hemmagjord pizza framför Gossip Girl.

Annars så fick vi sportlov idag och jag ser fram emot en lugn vecka. Behöver verkligen ett break från allt och samla tankarna, även om det måste pluggas en hel del under mina lediga dagar. På onsdag kommer några gosiga brudar från klassen och myser och andra dagar kommer spenderas i stallet. Bästa platsen att vara på för att samla ihop sig och slappna av lite.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0