det kunde varit värre.

Mår värre idag än igår, så kanske min plan fungerar trots allt. Har legat och kollat Gossip Girl hela dagen, till och med längre än vad som sänts på TV så nu är jag lite besviken eftersom jag inte har något att se fram emot när säsongen börjar igen..

Lite ledsen över att jag inte fick träffa mina söta klasskamrater dock, men det är nog lika bra att dom inte får se mig såhär. Och bara för att dom är så duktiga och går i skolan hela långa dagen ska jag faktiskt ta mig i kragen och försöka skriva klart en uppsats, göra en uppgift om inpackningar och sedan läsa en bok om psykisk ohälsa som faktiskt visar att folk har det värre än mig tills jag slocknar.

Lots of love
E

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0