det är okej att vara ledsen.

Det är sjukt hur man kan ha väntat i en evighet på en veckas ledighet och allt bara går åt helvete. Då är jag på ett sätt glad att jag har en hel hög med plugg framför mig att skingra tankarna med. Ovh att solen tittat fram väldigt ofta på senaste tiden får mig att hålla ett leende på läpparna. Sen har jag ju faktiskt en och en halv säsong av Gossip Girl kvar innan jag är redo att möte säsongstarten som drar igång nu i vår.

Så livet är inte så pjåkigt trots allt och min kusins kloka ord påminnde mig om att det faktiskt är okej att vara ledsen. Så länga man är stark när det gäller, och det är vi alla innerst inne. Det som gör mig starkare än någonsin är att jag faktiskt får träffa mina brudar på söndag över en lunch. That's just what I need.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0