Winter.

Sitter just nu i bussen som kämpar med att bestiga slytan-backen. Vintern och kylan kom liksom varje år som en chock för hela landet. Jag är frusen och otroligt sugen på varm choklad, precis som vanlig i dessa tider. Ingenting har förändrats!

Imorgon fick vi ledigt från skolan vilket höjer humöret otroligt. Det betyder att jag har hela dagen att spendera på att julpynta i rummet. Kanske till och med kan hinna med att pulsa runt en stund på hästryggen som jag saknar något fruktansvärt. Inte många veckor kvar i skolan av denna termin och jag har blandade känslor för framtiden. Vet verkligen inte vad jag vill göra!

Låter Alina fylla öronen med kloka ord för att släppa verkligheten en stund. Behövligt. Passar även på att bevara bussens värme så bra jag kan då man aldrig vet om man hinner med bussen hem från Sparreholm, för där finns det minsann ingenstans att värma sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0