HEDERLIG TRADITION.

Nu är det officiellt den 24 december, alltså julafton. Jag har som vanligt tillsammans med min familj njutit av Jussi Björklings otroliga stämma och fått äran att öppna den första julklappen! Jag älskar traditioner, även om det blir lite småförändringar ibland. Igår åkte jag t.ex. till Vetlanda tillsammans med mamma och smygfirade julen tillsammans med min bror och Hanna. Riktigt mysigt med julbord och nytt sällskap. Pappa fick stanna hemma, så långt bort från mig som möjligt, då han blivit ordentligt sjuk stackarn.

Om vi ska återgå till nutid igen så ligger jag i sängen och njuter av min julklapp, nämligen en utav mina favoritflmer Trassel. Mina föräldrar känner mig! Imorgon blir det mysig julfrukost innan julbord hos mormor tillsammans med farmor och mamma, eftersom pappa jobbar. Lilla papsen missar visst allt det här året..

Men nu måste jag koncentrera mig på filmen. Ha en riktigt god jul allesammans och ett gott nytt år om vi inte hörs innan dess.

Lots of love, E

En stor saknad av världens finaste lite mer idag än alla andra dagar. Hade världens mysigaste julafton förra året och det är inte förvånande att jag känner mig lite tom och ensam i denna stund. 4 månader kvar, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0