You put your arms around me and I'm home

Måndag. Älskar måndagar, visst gör vi? Vaknade av att Frida ringde mig och frågade om jag låg och sov. Oups I did it again, eller nåt. Tog mig iallafall upp och hann till andra lektionen i tid. Annars har dagen rullat på somvanligt förutom att en hantverkare borrade hål i en vattenledning så det var översvämmning i många våningar i min huvudbyggnad. Det ledde till att inget vatten funkade, och eftersom vi hade sen lunch hade dom inte kunnat koka mat till oss, så jag fick överleva på majs, morötter och någon äcklig potatis.

Ligger annars hemma i sängen just nu och försöker komma på något att skriva på min svenskauppgift som ska in på torsdag. Demokrati ska de handla om. Jag hatar demokrati för jag har inget intresse i det och kan alltså ingenting. Tar just nu en paus och lyssnar på Christina Perri's nya album. Men borde väl återgå till tänkandet snarast. Om jag känner mig själv så blir de inte mycket gjort annars :-)


Lyssna och njut, älskar hennes röst

Love

Kommentarer
Postat av: Joy

haha vadå hatar demokrati vill du ha diktatur eller?

2011-09-23 @ 11:14:19
URL: http://joyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0