Härligt med kort

Godmorgon världen. Sitter just nu på sängen och väntar på att gå ut till bussen. Börjar 10 idag, så jag hoppas att bussen gasar på så jag hinner med 9.13-tåget till Eskilstuna. 

I helgen har de varit fullt upp så de har gått onödigt snabbt. Har spenderat varje natt tillsammans med älskling både här och hos honom sen i onsdags. I lördags åkte vi och två av hans vänner till Västerås för en bilträff. De var riktigt jävla kul och skapligt snygga bilar dök upp. Min kärlek till bilar växer sig starkare för varje dag som går! Framåt 23.00 förflyttades många biler till en annan plats för att köra race, men de va segt och folk lyssnade inte så efter någon timme åkte vi hemåt istället.

Hämtade upp mamma och pappa från min faster och sedan fick vi äntligen krypa ner i sängen och somna, helt utslagna. 

Men nu måste jag springa till bussen. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0