Bu för Stockholm.

Hey. Världens bästa bloggerska här! Igår var jag och såg underbara Håkan Hellström på Gröna Lund i Stockholm. Skulle egentligen åka upp i torsdags, men mitt kort krånglade så det blev ingen övernattning hos Hanna utan en direkttur till Gröna Lund. Blev årets besöksrekord (otippat?) på över 200.000 besökare! Men tro mig, det kändes.

Kvällen slutade med tårar, en rånad plånbok, en söndertrampad mobil, en stulen mobil, en söndertrampad och försvunnen väska, en borttappad halsduk och en trasig parfym. En ganska arg och ledsen tjej alltså. Fick dock tillbaka väskan med nästan allt innehåll. Hanna betalade min tågbiljett så jag kom till Strängnäs där Oskar hämtade mig. Kom hem vid halv ett och då var det bara att krypa ner i sängen med en film i bakgrunden och sova.

Nu är jag hemma i Skebokvarn igen. Har nyss gjort klart min sista grej på håret. Hoppas de blir bra, och när allt är klart kommer bild. Annars så ska jag börja göra mig i ordning för Amazon ikväll. Pappa och farbror ska spela, Winnerbäck-kväll med bl.a. Winnerbäck-covers. Blir nog trevligt.

Håkan var iallafall GRYM, även fast publiken hade sina minussidor.




Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0