SOLSKEN, VÄNNER OCH LITE JORDGUBBAR.

Spenderade natten i Stallarholmen, dock så sov jag inte så mycket vilket resulterade till en död dag även fast jag städigt varit i farten. Startade dagen halvsovandes med muntliga nationella i engelska. Satt sedan resten av dom två ihopslagna lektionerna och sov, bokstavligt talat, med jämna mellanrum. Hade sedan lunch och eftersom matten var inställd så gick jag, Evelyn, Frida, Sandra och Sabina till stadsbiblioteket och stekte i solen med jordgubbar i väntan på att estet treornas musikal Hair skulle börja. Precis innan starten fick vi reda på att vi visst hade haft mattelektionen. Awesome, missat två i rad nu och på onsdag är det nationella. Fy.

Halv tre slutade musiklen och även vi för dagen. Gick till Hemköp med Sandra och Frida för att köpa chips och dricka som vi sedan hade till våran piknick utanför Gallerian i väntan på bussen hem. Törstiga som vi var efter den heta dagen och långa musikalen slogs vi om päronsodan som visade ge oss alla kvällningar. Toppen! Jag överdriver inte då den luktade en gammal vodkadrink som stått i några dagar - och smakade värre. 

Tillslut kom iallafall bussen så jag och Frida lämnade Sandra för att ta plats i en bastubuss. Och väl när jag kommer till Sparreholm så har jag missat min buss med sådär 4 minuter. Slår mig ner i solen i väntan på nästa vilket var helt okej pga. det underbara vädret. Landade innanför dörren lite över fem vilket ledde till att det bara var att byta om till stallkläder för att sedan åka vidare till stallet. Där fick jag för första gången rida Prinsen, som var helt underbar. Det gick bättre att rida än de gjort på länge trots att min hjärna var halft ur funktion pga. sömnbrist och alla aktiviteter.

Men, nu har jag käkat, duschat och masserat pappa så efter att ha publicerat detta inlägg väntar hårfönen och efter det en otroligt efterlängtad säng! Imorgon ska jag inte göra ett skit, där med basta.



LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0