Jag vet att jag inte varit så bra.

Tog mig till skolan idag, kom bara 2 och en halv timme försent. Råkade ta en buss hem innan sluttiden kommit också. Jag älskar skolan, ni vet. Hemma nu och packar sen drar jag in till Flen och spenderar tiden och natten med Malin. Skulle bara vilja ligga i sängen och inte göra någonting, men det är varken bra för mig eller någon annan så jag strök de på min att-göra-lista.

Helgen tog hårt på mig så nu laddar jag alla batterier jag har tills på fredag då jag drar med Joy till Linköping och öser galet. Min kusin blir nämligen 18 år denna vecka, och det är väl värt att firas? Måste även berätta att min dator är helt paj atm, den fick sig lite för hårda smällar under 17årsfesten förra helgen.

det kanske tar en evighet, innan jag förstår min ensamhet
du lova att alltid finnas där, fastän det har blivit som det är
för ingen förstår så bra som du, de kan jag lova här och nu.


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Jennie

Finns<3

2011-05-02 @ 20:35:59
URL: http://jeenniecarlsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

du vet att jag finns här <3

2011-05-02 @ 21:43:43
Postat av: just a smalltown girl

<3

2011-05-03 @ 17:38:51
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0