I just came, to say goodbye

Funderar skarpt på att lägga ner bloggen. Iallafall tills min egna dator kommit till liv igen. Men nu medans jag ändå tar mig tid till en uppdatering (inte alls för din skull, Sofia!) kan jag berätta att igår var en utav dom lyckligaste dagarna i mitt liv. Min största idol sedan barnsben, Björn Rosenström, spelade på Amazon och tack vare världens bästa pappa fick jag chansen att se honom även fast jag inte hunnit fylla den förbaskade åldern 18.

Trots sen sänggång med hög extas tog jag mig upp ur sängen vid sju i morse, åkte med mamma till Ekenäs och jobbade från 8-16. På vägen hem fixade mammas plånbok min lördagskväll: SOLO-tidning, ben&jerrys, vaniljmunkar, en loka-flaska och lite choklad på de. Ska väl försöka plugga lite innan kvällen nått sitt slut också och sedan lägga mig skapligt så jag orkar med jobbet imorgon igen.

Så, nu vet ni att jag lever och sen får vi se om jag tar bloggens liv eller inte. Det lutar åt de, dock inte för alltid. Se den som en ovanlig björn som går i ide under sommaren. Den här sommaren ska jag leva utomhus med fina vänner, inte vara hemma mer än 2 dagar i rad och absolut inte slösa timmarna på en dator. 

Over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0