EN HÄLSNING FRÅN EN SJUK BLOGGERSKA








Orkade inte ta mig till skolan i morse, precis som många andra dagar. Tror att jag stannar hemma imorgon också. Har fördrivit dagen genom att sova, städa rummet och skissat lite. Bara småkladd som vanligt. Men det är väl lite roligt med bilder i bloggen? 

Jag vill just nu bara lägga mig ner och dö känns det som. Iallafall spola fram till helgen och bli av med alla baciller som attackerat mig. Sen kan jag få sommarlov. Det behövs, big time. Ska fortsätta slösa mitt underbara liv genom att kolla på Pirates of the Caribbean (stavas?): Curse of the Black Pearl. På onsdag har den fjärde delen premiär så har bokat in ett biobesök på fredagen innan jag drar iväg till Stockholm med två av dom bästa.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0