Den hårda tiden är över för tillfället

Igårkväll hamnade jag och Malin i Katrineholm, as usually. Lyckades efter ett tag även få ut Emas en stund även fast det tog en evighet att hitta varann. Var sedan en god vän och masserade Malin hela vägen på bussen tillbaka till Flen där vi halvsprang i kylan till Rundlövet (kommer aldrig sluta garva åt det där). Tro det eller ej, men där skrev jag ett helt arbete på sådär 20 minuter innan jag beslagtog Marcus säng som istället fick hamna på soffan efter att jag även fått masserat honom. Skickar en räkning sen, tvillingarna Gustafsson!

Tog mig till och med i tid till skolan idag trots snön som föll på marken. Sen ifall jag gjorde något vettigt går att disskutera. Visade sig att matten var inställd, fast den tydligen inte var det men ingen hade ork att ta sig tillbaka. Istället vandrade vi runt på stan där jag lyckades spendera mitt presentkort på H&M. Fick med mig ett halsband, ett linne, nagellack, smink och ett paket med pads. Då var outfiten till fredagsfirandet avklarat!

Annars har jag spenderat tiden genom att läsa en riktigt bra bok på engelska som ska vara klar någon gång nästa vecka (?) och försökt ragga skjuts till stallet. Efter många om och men kommer snart min lata kusin att hämtar mig. Bäst att jag springer upp och byter om så att jag är klar när hon kommer, annars blir det väl ett jävla liv.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: gissa

Bra att den hårda tiden är över! Ska bli spännande att se din outfit on friday ;-) Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, hmm, får försöka hitta någonting imorgon. Vill ha någonting nytt. Pussa på diiiig

2011-05-04 @ 17:43:20
URL: http://joyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0