CAROLINA WEARMÖ

Idag hade vi ett av dom mest oseriösa proven jag någon sin haft - omprov dessutom. Satt sedan med händerna i vattenbad medans jag läste en bok på engelska som ska vara klar imorgon. Slutade 11.00, helt okej på en torsdag som vanligtvis avslutas 15.00.

Vid halv 12 kom Oskar till skolan och vi gick på stan och tog en fika. Det blev en efterlängtad chailatte på Espresso House, big love. Efter det gick följde han mig till tåget efter att han missat två av sina bussar tillbaka till skolan där jag tog mig hemåt. Gick sedan till Hammarvallen för att hämta ett par skor jag tänkte stapla runt i imorgonkväll innan jag hälsade på saknade vänner på PW. Framåt halv 4 kom Carro och drog med mig på en raggarrunda. Mellanlandade på Tuna Gate där vi båda pressade ner varsinn kebabtallrik innan vi tog tag i nya äventyr. Landade tillslut i Skebo där jag gick in och packade innan vi tillsammans åkte hem till henne och bastade. Helt underbart skönt.

Har sedan suttit tillsammans med varsinn dator i sängen och bara myst. Finns inte mycket att klaga på idag alltså, har hunnit med mycket och imorgon drar jag och Joy till Linköping och öser järnet. Hoppas på att lite bilder dyker upp då för en blogg utan bilder suger fortfarande. Och ni måste bara se min nya snygga outfit, nästan så att jag blir lite småsugen på mig själv.

LOTS OF LOVE, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0