WOLRD WAR THREE?

Tro det eller ej, men jag försov mig i morse och lyckades hinna med bussen. Skulle egentligen inte till skolan pga. brist på ork men eftersom Sandra tappade sitt busskort på bussen igår var jag tvungen att åka för att hon skulle kunna få det och komma på bussen. Tack Sandra, då slapp jag missa dagens klass-kaos. Egentligen fattar jag inte riktigt vad som har hänt, men så fort någon känner sig hotad på något sett så är det helt okej att snacka skit om någon annan. Är det dom spelreglerna vi ska ha? Fine. Då får man också stå för konsekvenserna. 

Tog mig till Flen efter skolan, mötte Joy för att söka sommarjobb via kommunen. Bara det att dom hann stänga innan vi hann dit. Istället tog vi oss till Prins Wilhelm för att hämta ut lappar, men där var det också stängt. Perfekt. Besvikna och lite irriterade gick vi hem till henne en stund innan mamma kom och hämtade mig. När jag kom hem så landade jag i sängen där jag skissade lite. Då fick jag också reda på att man kan söka sommarjobb via internet, blev genast lite gladare. Tog en paus och åt lite mat, sen skissade jag igen. 

Nu sitter jag och busar lite med min klass på facebook. Eftersom jag inte fattar riktigt vad som har hänt så kan jag inte säga att jag känner mug dryg på något sett. Ett försök till att lätta upp stämningen bara.


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0