VARJE GÅNG JAG SER DIG EXPLODERAR DET NÅGONTING INOM MIG.

Sitter just nu i skolan och chillar life, as usually. Passar på att uppdatera lite här eftersom mitt internet inte funkar hemma. Ridningen blev inställd igår, så jag drog till min fina vän Malin och myste lite. Vi drog till Katrineholm utan planer bara för att fördriva tiden. Slutade med att jag träffade Emas en stund och hon Freddy. Vi tog 9-bussen hem till henne där vi snabbt kröp ner i varsinn säng (tack för lånet igen, Marcus). Låg och pratade med Oskar tills midnatt, inte för att jag hörde vad han sa för att hans mobil var dum i huvet, men efter ett tag bytte han så det gick bra iallafall.

Klockan sex i morse kämpade jag mig upp, fixade mig och gick till station för att ta 7-tåget till Eskilstuna. Där väntade fika med saft, chokladmuffins och negerbollar. Tack Edling, you're the best. Vi sjöng även för Frida Z som fyller år idag. Nu sitter vi i datasalen och jobbar med våra grupparbeten. Eller, det är nog bara att fåtal som arbetar. Men det är sånt som hör till, jag är för trött för att tänka.

Blir att träffa Oskar efter skolan en stund, ta en fika och bara umgås. Sen drar jag mig hemåt och ev. övningskör lite. Hoppas att det går bättre då än senast, usch. Men nu ska jag se hur det går för min grupp innan jag blir kickad.

LOTS OF LOVE, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0