NÄR LIVET SVIKER ÄR DET BRA ATT VARA TVÅ.

Oj vilken jobbig dag jag har haft idag. Eller? Eftersom våran första lektion var inställd så fick vi sovmorgon till 13.00, helt okej. Pappa skjutsade in mig till station där jag satt och väntade på bussen till Malmköping. I M-town fick jag sen sällskap av Sandra, Frida, Emma, Jeanette och Aylin. Tillsammans klev vi på Eskilstuna-bussen klockan 11.00. Jag hoppade av vid station och mötte upp Oskar innan vi drog till Donken och käkade, mmm. Fin frukost/lunch! Han gick med mig till skolan sen tills jag började innan han gav sig av mot station. 

Egentligen skulle vi ha engelska och svenska under dagen, men eftersom vi håller på med ett grupparbete i engelskan så jobbade vi med det hela tiden. Fast min grupp jobbade sådär femtio procent av tiden. Fanns så mycket annat att disskutera, klaga på och prata om. Men klockan hann iallafall bli tre så jag och Sabina gick till station och tog 15.09-tåget hem.

När jag kom till Flen gick jag direkt till Snabben och tog en kebabtallrik med Carro, den satt inte heller fel. Galet mysigt att träffa sötnosen igen, de var alldeles för längesen sen senast. Proppmätta tog vi oss till stationen, hoppade på varsinn buss och skiljdes åt. Nu sitter jag hemma och bara chillar. Är fortfarande proppmätt så funderar på att lägga mig och kolla på en bra film. Städa rummet ska jag göra också, ligger kläder precis överallt. Och plugga. Men resten av tiden ska jag halvsova. Låter som en bra kväll.

LOTS OT LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0