LOVE IS IN THE AIR.

Jag har varit hos Oskar sen i fredags och är kvar ännu. Han kan helt enkelt inte släppa taget om mig. Men vi har faktiskt varit duktiga. Diskat, träffat folk, hjälpt till före och efter maten osv. Men mest har vi bara legat i sängen och kollat filmer. Idag drog vi till Tuna Park för att inhandla nya vårskor till honom. Fick med sig ett par vita fred perry och en snygg stickad tröja som jag tvingade honom att prova. Bara jag och min fina vän Madeleine som dör när vi ser killar i stickat? Mums.

Nu håller Oskar på och dammsuger medans jag har fått fria tyglar i hans rum. Blir väl att dra på en film när han är klar och bara mysa sen sova. Det är ju trots allt skola imorgon. Känns skumt. Jag ser fram emot mötet med våran fina klass. Jag har med tandskydd och boxningshandskar för säkerhetsskull. Men nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på fina pojkvännen. Yes, that's what he is.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: joy

Du kommer sakna livet som singel.. I promise you! Haha skoja :) det är så sött, så sött, men lite oväntat! Puss på daj min vän. P.S såg ni inte Eric Saade? <3

2011-03-28 @ 18:34:56
URL: http://joyworld.devote.se
Postat av: Becciz

Grattis bästa! <3

2011-03-30 @ 12:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0