LEDSNA ÖGON OCH EN SVIDANDE HALS.

Igår skulle jag göra massor. Resultatet: ingenting. Somnade i min brors säng och där låg jag tills Ogge checkade in framåt kvällningen. Vi låg som döda i soffan och kollade på filmer innan vi kröp ner och slogs om plats i min minisäng. Vaknade upp och hade fortfarande svinont i halsen, men det hindrade inte O från att dra upp mig och släpa iväg mig till ett tåg som vi ändå missade. Jävla spårombygge!

Kom till skolan iallafall, kämpade mig upp för att trappor upp i danssalen och landade på golvet där jag satt hela lektionen. Gick sedan till kefeterian och köpte varm choklad och halstabletter. Pigg tjej! Chillade på engelskalektionen och gick efter det till matsalen där jag knappt fick ner en tugga mat. Beslutade mig för att ta 12-bussen hem. Där fick jag sällskap av Jeanette och Bella, mysigt.

Landade i huset samtidigt som pappa så han gjorde i ordning thaisoppa till mig. Till den slängde jag i mig en alvedon och däckade sedan i sängen. Vaknade tre timmar senare! Då märkte man hur populär man var på mobilen, hehe. Pratade en stund med min saknade kusin Julia om livet medans jag halvkollade på Alice i Underlandet. Senare tog jag mig ner för att kämpa ner lite mat. Lyckades med någon tugga innan jag gav upp och nu sitter jag här och pratar med Oskar i telefon. Han tycker jag är väldigt elak och dryg mot honom idag. Har jag inte rätt att vara de när han släpar iväg mig till Eskilstuna på morgon fast jag är dödssjuk? Jo!

Men nu ska pappa ha datorn och jag ska ta mig till sängen för att invänta min död. Hatar att vara sjuk. Det borde vara olagligt!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jaaaa, för det var ju bara mitt fel!

du kunde ha stannat hemma om du ville så skyll inte på mig! Haha puss :)

2011-03-30 @ 15:58:02
URL: http://facebook.com
Postat av: just a smalltown girl

Oskar: alltid ditt fel mupp. men jag tycker om dig iallafall. puss

2011-03-31 @ 20:17:48
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0