JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA IDIOTER.

Har inget att skriva egentligen, men är inte riktigt trött än så jag gav bloggen en chans. Igår hade jag somsagt studiedag i skolan, så jag drog till Stallarholmen och chillade galet. Åt riktigt goda pannkakor, kollade när Oskar var duktig och diskade, halvsov till filmer och bara njöt av ledigheten i en underbart skön säng med fint sällskap. Vi orkade till och med släpa upp oss till skolan i morse.

Förövrigt så har jag spenderat dagen i skolan och varit irriterad på vissas existens. Har även varit en sväng till stallet som vanligt på onsdagar. Skönaste idag var nog att ställa sig i duschen och bara låta allt rinna av en. Svett, smuts, tankar. Jag saknar mina brudar så att det gör ont inom mig. Helt sjukt. Vill bara ha dom i min närhet, krama om dom och bara låta allt var som det var förut.  Jag längtar även till fredag. Då är det våffeldagen. Jag älskar våfflor. Dock vet jag inte hur Oskars smakar, så det blir en spännande premiär.

Men nu är jag bara ointressant, så jag låter sängen ta över nu. Bjuder även på en bild, koolt va? (ja, jag skriver coolt med k bara för att det är koolt).

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Maulin

Saknar dig också :( ♥

2011-03-24 @ 07:08:47
Postat av: Linda

jag skulle göra allt för att vi skulle va rtillsammans som förut!! saknar dig min vän<3

2011-03-24 @ 19:03:07
Postat av: Becciz

saknar dig oxå bästa! <3

2011-03-24 @ 19:35:58
Postat av: just a smalltown girl

ni är för söta. mums på er!

2011-03-24 @ 21:59:53
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0