IT'S FRIDAY NIGHT.

Ensam hemma för tillfället. Ikväll kommer eventuellt en mycket saknad vän och hälsar på, det värmer i hjärtat. Behöver prata ut och lätta på mina tankar. Förövrigt så hämtade Bella mig i morse vid halv tio, skjutsade till Malmköping där jag satt i skoaffären och gosade med världens sötaste chiahuahua. Tog elva-bussen till Eskilstuna tillsammans med Frida och Sandra, hoppade av vid stationen och mötte upp Oskar. Gick en stund på stan och bara chillade life innan jag tog mig till skolan för att göra ett matteprov som jag inte hann göra klart. Men G ska jag nog få iallafall. Letade sedan efter mina vänner som sprungit bort, as usually, men när jag skulle smsa dom insåg jag att min lärare hade kvar mina mobiler. Panik. Sprang och letade efter henne i en halvtimme innan jag tillslut fick tillbaka dom. Visade sig att brudarna hade vandrat till Donken, så jag tog mig till stan och gjorde dom sällskap. Köpte en paj för att få något i magen också, mmm. Efter det tog vi oss till stationen och två-bussen till Malmköping. Hade riktigt trevligt sällskap av en underbar vän, en saknad sådan också. Tog bussen till Flen och gick till kommunhuset för att söka sommarjobb, men dom hade inte fått in några blanketter ännu så jag gick tillbaka till stationen och åkte hem. 

Fick nyss besked om att jag får sällskap ikväll. Av världens finaste Joy. Kunde inte be om en bättre fredagskväll. Så har jag världens mysigaste tröja på mig också som tillhör en annan underbar vän som just nu är påväg högt upp i vårat avlång land. Men nu ska jag höja volymen och bara njuta av livet, det var ett tag sen.


LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0