I LOVE DANA.

Kunde inte blogga igår eftersom att vårat internet vägrade att sammarbeta. Men jag försov mig (någon förvånad?) och vaknade lite över åtta, så jag sket i allt och stannade kvar i sängen. Dock så latade jag mig inte hela dagen, hämtade in massor av ved, tände uppe och nere, diskade, fixade lunch och pluggade matte i typ fyra timmar. Snacka om att min hjärna såg ut som ett russin. Sen körde jag till stallet vid fem, och det gick helt åt helvete. Blev inte bättre av att pappa satt vid sidan om och klagade på allt. När jag kom hem så hade vi inte gjort någon mat, istället fick vi äta massa rester. Jag hoppade in i duschen i väntan på att mitt skulle bli varmt.

Sen kan man säga att livet sög, så jag gick och la mig. Gick förstås inte att somna, men det är väl sånt som hör till antar jag. Vaknade i morse av att mamma kommer in i rummet och säger att jag har försovit mig igen. Men den här gången var det faktiskt inte mitt fel, utan min klocka hade inte ringt. Men jag hann med bussen iallafall och mamma hade gjort i ordning en liten resefrukost till mig. Tack mami.

Nu sitter jag i skolan och gör i princip ingenting. Vi har ett grupparbete om kroppen inom hantverken som ska vara klart om två veckor. Tror att det går ganska bra för oss, jag har inte så stor koll. Men nu ska jag nog ta mig en rast. Börjar bli hungrig. Det är hamburgare till lunch idag, mmm. Sen drar jag till Oskar efter skolan och övernattar i Stallarholmen. Skönt.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Friida

sv: (eller hur skriver man? har glömt, haha) jaaa :D och nya vårkläder på h&m kommer ut då :D

2011-03-03 @ 23:09:08
URL: http://friidalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0