I DON'T CARE IF YOU LOVE ME OR IF YOU HATE ME.

Redan söndag idag. Vart tog helgen vägen? Jag har spenderat hela tiden med Oskar som för första gången har satt sin fot i Skebokvarn. Vi har mest bara latat oss i soffan och sängen, kollat filmer, ätit mat och annat gott samt druckit saft i mängder. Idag skjutsade vi in honom till fem-tåget så att han kunde ta sig hem till Stallarholmen igen. Själv så spenderar jag min kväll med datorn inne i storebrors rum (internet verkar funka där?) och lyssnar på musik. Egentligen borde jag plugga, men jag har verkligen ingen ork. Kan bero på att jag inte sovit många timmar under helgen. Men det är faktiskt mitt egna fel, men skyller också lite på Oggis.

Men nu hade jag faktiskt tänkt att krypa ner i sängen. Ensam. Känns både skönt och tomt. Man får ju mer plats, men mysigt att ha någon vid sin sida också. Taggar till att redovisa ett arbete som jag inte ens har läst igenom imorgon. Bra jobbat. Inte har jag några bilder att bjuda på heller, usch. Måste se till att köpa en ny kamera.

Men jag har en rolig men liten överraskande nyhet. Kollade på statistiken nyss, och trots min dåliga uppdatering under helgen hade jag igår över 300 unika besökare. Tror det är rekord för mig!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0