HOME SWEET HOME.

Nu är jag hemma i Skebokvarn. Känns väldigt skönt men ändå skumt. Och ja, jag har fatiskt varit i skolan idag. Men vi hade bara två lektioner eftersom våran hantverk var inställd. Eller en egentligen, klassrådet räknas inte. Så jag, Frida och Sandra fick lite respons på våra grupparbeten innan vi tog bussen 10.19 till Malmköping. Jag åkte somvanligt vidare till Sparreholm och bytte buss till Skebokvarn. Har packat upp min väska och hjälpt mamma att städa lite, slängt bort massor av skor och annat skit som tar plats i hallen. För övrigt så börjar jag få ont i halsen så jag är på jakt efter halstabletter. Sen ska jag även ringa och söka praktikplats, skriva ett personligt brev och skicka in min sommarjobbsansökan och plugga lite. Eller mycket. Hoppas även på att kunna åka in till Flen och träffa underbaraste Malin en stund. Kanske käka något, men det knasar med pengar i min värld. As usually.

Snart kommer pappa hem också. Då ska det ätas soppa och diskuteras helgplaner.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0