FINBESÖK.

Vaknade av att det vibrerade som tusan i soffan bredvid mig, hann se att det var ett okänt nummer innan den la på. Tre sekunder senare får jag ett sms från samma nummer. "Ring mig /Carro". Men pengarna är slut på mobilen, så jag svarade snabbt att hon fick ringa igen. Visade sig att hon och Johanna tänkte komma och ta en fika hemma hos mig. Lilla Carro har ju körkort nu. Vet inte om jag har sagt det, men stort grattis till henne! Så jag studsade upp ur sängen med en täpt näsa och nästan-inte-svidande-hals för att kolla vad huset hade för fika att erbjuda, men fastnade vid datorn. 

Efter fikat så har jag massor jag måste göra, massor! Och det måste göras, annars vet jag inte vart jag tar vägen. Plugga, söka sommarjobb, söka praktikplats. Praktiken är nog viktigast! Kör igång nästa vecka och jag har inte frågat någonstans. Bra jobbat! Men nu ska vi koncentrera oss på fika med söta flickor.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0