JAG ÄR PÅ VÄG MOT TOPPEN

Jag tror faktiskt att jag gått lite i ide nu såhär dom sista dagarna på lovet, eller vad tycker ni om mitt bloggande? Efter att jag blivit övergiven på fredagseftermiddagen somnade jag och vaknade inte förens klockan stod på 19.00. Hela fredagen borta, helt ensam i huset. Men det löste jag enkelt genom att sova ännu mer. Vaknade sedan riktigt tidigt på lördagen, men efter som jag var skrikande hungrig och visste att kylskåpet stod tomt, tvingade jag mig själv att somna om och vaknade istället när pappa ringde 14.00.

Då klev jag upp och började arbeta med att få igång brasan i ett iskallt hus. Efter det chillade jag en stund framför datorn och tvn innan telefonen ringde och Sofia undrade om jag skulle släppa in henne eller låta henne förfrysa sig utanför dörren. Typsikt mig att inte höra någonting (eller vilja höra kanske?). Så satt vi och pratade lite allmänt innan mamma och pappa kom hem efter bilresan från Linköping och började med en efterlängtad middag.

Efter middagen sträckte jag ut mig i sängen och halvsov till Håkan (ovanligt?) innan det helt plötsligt bar iväg till mr.x (bara för att jag vill vara som alla andra storbloggare) där jag spenderade natten. De var både stelt, nervöst, spännande och mysigt. Nu fick ni allt en karamell att suga på, kära vänner. Mamma hämtade mig sådär vid 15.30 idag och körde hem där jag landade i min ensamma, men sköna säng. Drog igång Remember Me och fällde några tårar innan jag efter det ställde mig i duschen och blandade ut ännu fler tårar med vattnet.

Nu sitter jag i sovtröjan, mjukisbyxor och ett droppande, blött hår och tänker på lovet, årsskiftet, livet och framtiden. Kollar även på en ny serie som går på 5:an. Vet inte riktigt vad den handlar om, något med superhjältekrafter. Halvkollar mest bara för att få tiden att gå, klockan nio är det ju dags för Morden i Midsomer - kan man ju bara inte missa!

På tisdag är det dags igen, känns faktiskt ganska bra. Jag saknar brudarna!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mr.X ?? Tell me :) <3<3

2011-01-11 @ 19:13:09
Postat av: just a smalltown girl

han visade sig vara som alla andra, finns inte mer att säga.

2011-01-16 @ 23:43:48
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0