PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR

Fyfan vilken lyckad kväll. Kände mig skitsnygg i min nya outfit med mycket trevligt folk i Malmköping. Hade ingen dricka fixad dock, men det löste sig ändå tack vare mina fina vänner. Vid 02.00 kom mamsen och hämtade en lagom berusad dotter. Tror dock inte att det var något hon tänkte på, men vägen från våran carport till dörren var lite vingligare än den brukar.

Drabbades av en panik fylle-hunger när jag klev innan för dörren och gjorde tillsammans med pappa, som kom hem bara några minuter efter oss, toasts i köket samtidigt som vi sjöng Neandertalaren tillsammans. Drog mig sedan uppåt där jag käkade dom medans jag drog igång Bert för säkert 10:e gången den här veckan. Den slutar alldeles strax och jag känner hus ögonen blir tyngre och tyngre.

Ikväll kommer jag iallafall somna med ett leende på läpparna. Tack vare min fina vän Carro som fick med mig ut på äventyr. Imorgon, eller senare idag, ska jag nog fortsätta lyckas hålla humöret uppe då vi ska fira min underbara kusin som blir hela 19 år. Grattis!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Joy

BRA EMMA!

2011-01-16 @ 11:11:32
URL: http://joyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0