PEACE AND LOVE 2011?

Ganska chill i skolan, har inte fått något vettigt gjort och avslutade dagen med att glida runt på skridskor. Tog 14.12-bussen hem och hann med den andra bussen till Skebo som jag inte gjorde igår. När jag tågade in i mitt rum hittade jag min bror begraven i min soffa. Blev lite chockad. Han låg och kollade på He-man. Jag är tydligen inte den ända som tycker barnfilmer är bra, speciellt dom äldre.

Själv sitter jag just nu och kollar på Fern Gully: den sista regnskogen medans jag väntar på att ta mig ut till stallet i kylan. Kan inte fatta att jag överlevt dagen i converse och skinnjacka i -10. Man är ju tuff, hehe. Annars så fick jag precis reda på att Håkan Hellström kommer till Peace & Love i sommar. Jag ska så dit. Men måste bara få tag på ett gäng som man kan åka med, håller alla tummar jag har.



LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0