OM DET ÄR VÄRT ETT FÖRSÖK, SKA VI FÖRSÖKA TILLSAMMANS.

Spenderar sista dagen på lovet med näsan begrav i matteboken. Det var min plan när jag vaknade, men eftersom det inte är något favoritämne gick ett besök till min fina vän Wictoria långt före i kön, vilket gjorde att jag skjutit upp det tills nu. Men tillsammans med Håkan klarar jag allt, ska nog till och med kunna ta mig till skolan imorgon. Har efter en termin kommit på att jag kan åka bussen 07.00 till skolan istället för 05.50, smart va? Bättre sent än aldrig, och helt plötsligt känns skolstarten mycket lättare. Att gå upp 04.45 i princip varje dag tar på krafterna. Men nu är det partiet avklarat i mitt liv, puh så skönt.

Nu ska jag ta tag i dom sista 10 talen, sen är jag redo att möta skolvärlden.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0