MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER

Efter två dagar i skolan har jag redan hunnit förlora mitt liv. Fick till och med skippa stallet på grund av skolarbeten och trötthet. Efter skolan kom iallafall pappa till Eskilstuna så vi kunde fixa en ny mobil till mig, men så blev det icke. Istället åkte vi till Flen och tröst-köpte godis på Willys och efter det till Oscar och lämnade en kvarglömd väska till Philip. Plockade även upp mamma på macken innan det bar av hemåt.

Här har jag sedan setat med pennan i handen och försökt fått ner någon slags skiss på papper, men det går inte som jag vill. Något börjar ta form, men min fantasi är slut. Det gör inte saken bättre att min bror står bredvid och hoppar som en jävla känguru och tjatar om en skiss som ska vara klar inom tre dagar. "Måste ju sätta lite press på dig, syster". Inte nog med det, han sätter sig även i sitt rum och spelar Fifa och sjunger "dom har sånt flyt hela tiden" om och om igen i en irriterande melodi och käkar upp mitt godis medans jag får sitta och läsa en novell om irländare och andra skutta omkring på hästar? Sucks to be me tonight.

Ser ingen anledning till att vara vaken längre och att sova låter jävligt skönt.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0