JAG HAR GÅTT IGENOM DEHÄR FÖRUT

Igår spenderade jag en tid på badrumsgolvet, skissade saker och tände eld på, chockade min pappa genom att dricka alkohol som om jag aldrig gjort annat i mitt liv, spelade yatzy, kollade på Bert och käkade Ben&Jerry's. Stängde av allt runt omkring mig, därav kunde vissa av er inte skicka eller få svar på sms. Började även skriva en ny låt som är precis lika patetisk som allt annat skit jag lyckas få ner på papper.

Ikväll låter jag min fina vän ta hand om mig. Hon börjar med att dra ut mig ur huset in till en stad som jag just nu bara vill undvika. Det är fegt. Jag är feg. Men hon är stark. Det kommer bli bra, och jag kommer få användning av mina nyinköpta kläder. 

Jag vet vem du är. Skulle vara så jävla kul att anmäla dig. Idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0