HELT GALET, FETT CRAZY.


Kröp ner i sängen till Bert: Den siste oskulden igår. Så jävla fett film, klockrent skit. Dock ledde de till att jag somnade sådär vid 01.30 kanske, och det är inget vidare när klockan ringer 06.00 eftersom min sovmorgon är borttagen den här terminen. Men trots en försovning hann jag packa allt och mig själv och hinna med bussen.

När jag anlände till Eskilstuna begav jag mig högst upp i G-huset för att skaka på rumpan lite. Ni förstår, jag har nämligen dans som estetiskt val och den skulle dra igång idag. Men så blev icke fallet. Var tydligen strul med vilken lärare vi skulle ha, så lektionen var inställd. Vad gör man i skolan ca. 2 timmar innan man börjar när alla andra i klassen har lektion eller sovmorgon? Jag chillade galet i kafeterian och flummade inne på toan (reslutatet ser ni ovan) innan Sandra kom in med bussen och höll mig sällskap.

När syslöjden slutade väntade vi febrilt på Fridis.. som inte kom? Hon hade tydligen stannat hemma pga. hennes hosta, och jag förstår den lilla stackarn. Så vi begav oss ensamma till engelskan och kollade klart på filmen In the name of the Father. Den var riktigt bra faktiskt. Sen var vi riktigt tuffa och tog 12-bussen hem istället för matten. Men saken är den, att man kan plugga bättre hemma än i klassrummet och så fyller faktiskt min mamma 50 år idag. Jag fick ju inte vara med och uppvakta henne i morse, så jag kände ett behov av att komma hem och ge henne en grattiskram.

Men nu är jag iallafall hemma, kramen är kramad och snart får vi väl se om det rullar in någon som vill fira henne. Annars så är det ju storparty på lördag, det taggar man ju till.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Beccis

Gratta henne från mig :) <3

2011-01-18 @ 17:31:03
Postat av: just a smalltown girl

det ska jag vännen! :) <3

2011-01-18 @ 18:50:25
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0