EN LITEN FLICKA I FÖRSTORA SKOR




Tur att man hade några ögon under kvällen i lördags. Men satan vilken trevlig kväll jag hade tillsammans med fina vänner, gamla och nya. Lyckades sno åt mig dom här bilderna från Toms facebook, för jag måste erkänna att en blogg utan bilder är tråkig och att min kamera är död suger.

Blev iallafall stallet idag och jag fick rida Kylie, min "lilla" älskling. Det gick hyfsat för att inte ha suttit på hästryggen på en månad. Blev bjuden på hembakad pizza när jag kom hem och det satt inte helt fel. Men jag är sjukt trött (ovanligt?) och att krypa ner i sängen låter underbart. Taggar till helgen!

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Joy

hahahaha du kanske ska träna på kameraposer! :D

2011-01-20 @ 14:17:24
URL: http://joyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0