DET ÄR SAMMA SPEL, DET ÄR SAMMA STAD. DET ÄR NYA ANSIKTEN MEN SAMMA HAT. TA MIN HAND OCH KOM SÅ GÅR VI VIDARE.


Jag förstår inte varför jag lägger ner energi och pluggar på något jag ändå inte kommer att klara. Men då kanske man iallafall kan trösta sig med att man försökte och gjorde sitt bästa. Är just nu omringad av papper, kollegeblock och böcker, det är nästan så att magen vänder sig ut och in när jag öppnar ögonen. Tror jag slänger ner allt på golvet och kryper ner i sängen istället. Kanske finns en chans att jag vaknar imorgon då och kommer till skolan i tid. Råkade visst komma till skolan klockan 11 idag, fast vi började egentligen 8.30. En kort applåd till mig själv.

Imorgon börjar helgen som jag startar tillsammans med min kusin. Mysigt värre. Fortsättningen är inte sämre och det bästa måste vara avslutet. Älskar att ha en fullspäckad helg. Skulle kännas underbart om plugghögen var en aning mindre bara.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0